პროექტი
1.პროექტის სახელწოდება:
„საუკეთესო კალიგრაფი“
2. პროექტის მთავარი
იდეა: სკოლაში კალიგრაფიის კონკურსის ჩატარება და საუკეთესო
კალიგრაფის გამოვლენა.
3. პროექტის აქტუალობა:
.მოსწავლეებში წერის კულტურის და კალიგრაფიის დაბალი დონე.
4. პროექტის მიზნები:
ქართული ანბანის განსაკუთრებულობის შეგრძნაბა, ლამაზად
წერის ხელოვნების პოპულარიზაცია, ფანტაზიის უნარის განვითარება, გემოვნების დახვეწა.
მოსწავლეთა დაინტერესება და სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნება.
5. მონაწილეთა
ასაკი: I- IXკლასის მოსწავლეები.
6. ვადები
: 1.04 – 15.04.
7. პროექტის ფარგლებში
განსახორციელებელი საქმიანობები:
I მოსამზადებელი ეტაპი:
ამოცანები:
ა) მოსწავლეთათვის პროექტის თემის აქტუალობისა და მიზნების გაცნობა.
ბ) კონკურსის პირობების და ნომინაციების გაცნობა.
ბ) მოსწავლეებზე დავალებების მიცემა(გადასაწერი ტექსტის
შერჩევა)
გ) ჟიურის შერჩევა
II საკლასო გამოფენის მოწყობა
ამოცანები:
ა) კლასში გამოიფინება მოსწავლეთა ნამუშევრები.
ბ) შეირჩევა საუკეთესოები სასკოლო გამოფენისათვის.
III სასკოლო გამოფენის მოწყობა.
ამოცანები:
ა) სკოლის ფოიეში მოეწყობა შერჩეული ნამუშევრების გამოფენა
ბ) ჟიურის მიერ შეირჩევა საუკეთესო ნამუშევრები
IV.მოსწავლეთა დაჯილდოება
ამოცანები:
ა) გამარჯვებული მოსწავლეები დაჯილდოვდებიან სიგელებით.
განხორციელების
გზები:
მოსწავლეები გაეცნობიან პროექტის მიზანს. პროექტი ჩატარდება
ორ ეტაპად . პირველ ეტაპზე ჩატარდება საკლასო კონკურსი , სადაც გამოვლინდება საუკეთესო.
მეორე ეტაპზე ჩატარდება სასკოლო კონკურსი რომელშიც მონაწილეობას მიიღებენ საკლასო კონკურსში
გამარჯვებულები. ჟიური გამოავლენს საუკეტესო ნამუშევრებს და ავტორები დაჯილდოვდებიან
სიგელებით.
კონკურსის პირობები:
კონკურსის მონაწილემ გადააწერად უნდა შეარჩიოს ნაწყვეტი
შ. რუსთაველის „ვეფხისტყაოსნიდან“ (ტექსტის მოცულობა: ერთი თაბახი მე-5 კლასიდან მე-9 კლასის ჩათვლით) მონაწილეები შეფასდებიან შემდეგი
ნომინაციებით:
1.
„საუკეთესო კალიგრფიული ნამუშევარი“ -ამ ნომინაციითშეფასებისას
გათვალისწინებული იქნება , თუ რამდენად ასახავს ხელნაწერი ქართული ანბანის თავისებურებას,
რამდენად სწორადაა მოხაზული ასო-ბგერა.
2.
„ორიგინალური გადაწყვეტა“ მონაწილეს შეუძლია ნამუშევარი
გააფორმოს ტექსტიდან რომელიმე ეპიზოდის ილუსტრაციით, საკუთარი ნახატით, შეუძლია ტექსტი
გადაიტანოს ქსოვილოზე, ქვაზე, ხეზე და ა.შ
3.
„გაცოცხლებული ეტრატი“ - კონკურსის მონაწილეს საშუალება
აქვს ნაწყვეტი გადმოწეროს მრგვლოვანით ან ნუსხურით.
8 .რესურსები:
თაბახები, საწერკალამი, ფორმატი, , წიგნები,
ვადები
ეტაპები
|
დაწყება
|
დამთავრება
|
მოსამზადებელი ეტაპი
|
1.04
|
5.04
|
საკლასო გამოფენის მოწყობა
|
8.04
|
10.04
|
სასკოლო გამოფენის მოწყობა
|
10.04
|
13.04
|
გამარჯვებული ნამუშევრის ავტორების დაჯილდოვება
|
15.06.
|
|
9. მოსალოდნელი
შედეგები: მოსწავლეებში ამაღლდება წერის კულტურის და კალიგრაფიის
დონე. მოხდება მოსწავლეთა დაინტერესება, გამრავალფეროვნდება სასკოლო ცხოვრება.
10. საგნებთან/
საგნობრივ ჯგუფებთან /კავშირი. ქართული ენა და ლიტერატურა. ხელოვნება
11. პროექტის
ხელმძღვანელი: ზ. რევაზიშვილი
12. ხელმძღვანელის
ელ-ფოსტა : www. Z.revazishvili 2011@ gmail.com
13. პროექტის
ვებ. გვერდი/ბლოგი: z. revazishvili. Blogspot.com
პროექტი“
საუკეთესო კალიგრაფი“
მიზანი: ქართული ანბანის განსაკუთრებულობის შეგრძნაბა, ლამაზად
წერის ხელოვნების პოპულარიზაცია, ფანტაზიის უნარის განვითარება, გემოვნების დახვეწა.
მოსწავლეთა დაინტერესება და სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნება.
კონკურსის პირობები:
კონკურსის მონაწილემ გადასაწერად უნდა შეარჩიოს ნაწყვეტი
შ. რუსთაველის „ვეფხისტყაოსნიდან“ (ტექსტის მოცულობა: ერთი თაბახი მე-5 კლასიდან მე-9 კლასის ჩათვლით) მონაწილეები შეფასდებიან შემდეგი
ნომინაციებით:
1.
„საუკეთესო
კალიგრფიული ნამუშევარი“ -ამ ნომინაციითშეფასებისას გათვალისწინებული იქნება , თუ რამდენად
ასახავს ხელნაწერი ქართული ანბანის თავისებურებას, რამდენად სწორადაა მოხაზული ასო-ბგერა.
2.
„ორიგინალური
გადაწყვეტა“ მონაწილეს შეუძლია ნამუშევარი გააფორმოს ტექსტიდან რომელიმე ეპიზოდის ილუსტრაციით,
საკუთარი ნახატით, შეუძლია ტექსტი გადაიტანოს ქსოვილოზე, ქვაზე, ხეზე და ა.შ
3.
„გაცოცხლებული
ეტრატი“ - კონკურსის მონაწილეს საშუალება აქვს ნაწყვეტი გადმოწეროს მრგვლოვანით ან
ნუსხურით.
კონკურსში მონაწილეობა შეუძლიათ სკოლის ყველა კლასის
მოსწავლეს.
კონკურსის
ჩატარების ვადა:
გამარჯვებულები დაჯილდოვდებიან სიგელებით.
პროექტის
ხელმძღვანელი: ზ.რევაზიშვილი
No comments:
Post a Comment