1. პროექტის სახელწოდება: „წიგნის მეგობრები“
2 .პროექტის იდეა: მოსწავლეებისათვის კლასგარეშე ლიტერატურის
წაკითხვა
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეთა ნაკითხობის დაბალი დონე.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლება,
მოსმენისა და დისკუსიის უნარის განვითარება, შემოქმედებითი უნარის განვითარება.
5 .მოსწავლეთა ასაკი: I-III
კლასის მოსწავლეები.
6. ვადები და ხანგრძლივობა: ნოემბერი 2012 წ - ივნისი 2013 წ.
7. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები: ამაღლდება მოსწავლეთა ნაკითხობის დონე, მოსწავლეებს
გაუჩნდებათ სურვილი აქტიურად ჩაერთონ სკოლის და სოფლის ბიბლიოთეკებში. შეიძინონ კლასგარეშე
ლიტერატურა, განუვითარდებათ მოსმენის, დისკუსიის და შე მოქმედებითი უნარი.
8. პროექტის საჭირო და ძირითადი რესურსები: კლასგარეშე ლიტერატურა, ციფრული ფოტოაპარატი,
სახატავი მასალები.
9. პროექტის მსვლელობა:
ა) კლასის ხელმძღვანელი
ბიბლიოთეკართან ერთად არჩევს მოსწავლეთა ასაკის შესაფერის კლასგარეშე ლიტერატურას.
ბ) კლასის ხელმძღვანელი
მოსწავლეებთან ერთად არჩევს კვირის ერთ დღეს, როდესაც გაკვეთილების შემდეგ მოხდება
შერჩეული ლიტერატურის წაკითხვა.
გ) მხატვრული
ლიტერატურის წაკითხვის შემდეგ მოეწყობა დისკუსია წაკითხული ნაწარმოების ირგვლივ.
დ) მოსწავლეებმა
დახატონ საყვარელი ნაწარმოების გმირების დახატვა.
ე) ნახატების
გამოფენის მოწყობა
10. საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი:
ქართუ;ლი ენა და ლიტერატურა. ხელოვნებაქართ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული
ტექსტების მოსმენა , გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა.
ქართ.III. 4.
მოსწავლე ფლობს კითხვის ტექნიკას
ქართ.III. 7.
მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
ხელ.III.7. მოსწავლეს
შეუძლია წარმოადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და გაუზიაროს თანაკლასელებს
აზრი და იდეები
ქართI.1.მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას მარტივი ინფორმაცია.
ქართ.I.4.მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება
ხელ.I.7. მოსწავლეს
შეუძლია წარმოადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და გაუზიაროს თანაკლასელებს
აზრი და იდეები.
11.პროექტის ხწელმძღვანელი: ზ. რევაზიშვილი
შეფასება
III კლასი
|
იშვიათად
|
ზოგჯერ
|
ყოველთვის
|
|
ხმამაღლა კითხულობს მცირე ზომის ტექსტებს , იცავს პაუზას სასვენ ნიშნებთან
|
|
|
|
|
|
იშვიათად
|
ზოგჯერ
|
ყოველთვის
|
განსაზღვრავს მოქმედებათა დროსა და ადგილს
|
|
|
|
საკუთარი სიტყვებით გადმოსცემს ტექსტის შინაარს
|
|
|
|
იმახსოვრებს და საკუთარი სიტყვებით გადმოსცემს ტექსტის ცალკეულ მონაკვეთის
არსებით ინფორმაციას
|
|
|
|
|
იშვიათად
|
ზოგჯერ
|
ყოველთვის
|
ნამუშევრების წარდგენისას განმარტავს , რას ასახავს ნამუშევარში
|
|
|
|
უსვამს თანაკლასელებს კიღთხვებს მისი ნამუშევრის შესახებ
|
|
|
|
უზიარებს თანაკლასელებს შთაბეჭდილებებს
|
|
|
|
უსმენს თანაკლასელებს , მასწავლებელს
|
|
|
|
I კლასი
|
იშვიათად
|
ზოგჯერ
|
ყოველთვის
|
ასრულებს მასწავლებლის მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს
|
|
|
|
პასუხობს შეკითხვებს მოსმენილი ტექსტთან დაკავშირებით
|
|
|
|
მონაწილეობს პერსონაჟთა ჯგუფურ დახასიათებაში
|
|
|
|
აფასებს მოსმენილს
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment