გაკვეთილის თემა:
|
ამოცანა
|
ფიგურის გვერდების სიგრძე
|
სწავლების საფეხური
|
I კლასი
|
III კლასი
|
გაკვეთილის მიზანი:
|
ბავშვები გაეცნონ ცნებებს „ამოცანა“, „ამოცანის პირობა“
„ამოცანის კითხვა“
|
მოსწავლეებმა განივითარონ სახაზავის გამოყენებით მონაკვეთებისა
და ფიგურათა გვერდების სიგრძის გაზომვის უნარ-ჩვევები. ისწავლონ გაზომვის შედეგის
დაფიქსირება სანტიმეტრში
|
ე.ს.გ.განსაზღვრული შედეგები:
|
მათ.I.3-1;
I.3-3
|
მათ.III. 10-1; 2; 3;
|
წინასწარი ცოდნა:
|
ციფრები 10-ის ფარგლებში. მიმატება-გამოკლება 10-ის
ფარგლებში. მეტ-ნაკლებობა 10-ის ფარგლებში.
|
გეომეტრიული ფიგურები. სიგრძის საზომი ერთეულები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა:
|
1.ბარათებზე
მუშაობა - ინდივიდუალური -13 წთ
მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს რომელზეც არის მაგალითები და მოსწავლეები დამოუკიდებლად ხსნიან
A ფაზა
2.გამოწვევა
სიტუაციური ამოცანა-5წთ
მოსწავლეებს ვუჩვენებ კალათს რომელშიც აწყვია ვაშლები
და კამფეტები, ვურიგებ მათ კამფეტებს და ვაშლებს და ვადგენთ ამოცანებს.
B ფაზა
3. მასწავლებლის
მინი ლექცია-3 წთ
მოსწავლეებს ვუხსნი რა არის ამოცანა და რისგან შედგება
იგი.
4.ამოცანების
მოფიქრება და ამოხსნა-ინდივიდუალური-5 წთ
მოსწავლეებთან ერთად სავარჯიშო ხის მეშვეობით ვადგენთ
ამოცანებს, გამოვყოფთ ამოცანის პირობასა და კითხვას, ვახდენთ მაგალითის ჩაწერას.
5. მხიარული
შესვენება-2 წთ
C ფაზა
6. ბუკზე
მუშაობა-ინდივიდუალური
-5წთ
მოსწავლეები მუშაობენ ბუკში მოცემულ სავარჯიშოზე
7. გაკვეთილის
შეჯამება-2 წთ
კითხვების
საშუალებით ვაჯამებთ გაკვეთილს.
|
1.საშინაო დავალების შემოწმება-ინდივიდუალური
-5წთ
მოსწავლეები ახდენენ საშინაო დავალების პრეზენტაციას
A ფაზა
2. პროვოცირება-გონებრივი
იერიში-ინდივიდუალური-5წთ
მოსწავლეებს ვთხოვ ბუკში დახაზონ გეომეტრიული ფიგურები
და ისაუბრონ მათ შესახებ. დფაზე ვაკეთებ აასოციაციურ კავშირების რუკას. და მოსწავლეებთან
ერთად ვვსებ
B ფაზა
3. მინი-ლექცია-3წთ
მოსწავლეებს ვაცნობ თუ როგორ უნდა გაზომონ გეომეტრიული
ფიგურები
4. ბარათებზე
მუშაობა-ინდივიდუალური-5წთ
მოსწავლეები მუშაობენ მოცემულ ბარატებზე. ზომავენ და წერენ შედეგებს
5. პრაქტიკული
მუშაობა-ინდივიდუალური-5წთ
საკლასო ოთახის იატაკისა და სხვა ნივთების გაზომვა
მოსწავლეებს ვეკითხები სხვადასხვა სიდიდის ფიგურები
თუ რომელი ერთეულებით შეიძლება გაიზომოს. მათ ირგვლივ რომელი საგნების გაზომვა შეიძლება
და რომელი ერთეულით .
C ფაზა
6. სახელმძღვანელოს
რვეულზე მუშაობა-ინდივიდუალური-10წთ
მოსწავლეები მუშაობენ სახელმძღვანელოსთან არსებულ
რვეულში.
7. გაკვეთილის
შეჯამება-5წთ
გაკვეთილს ვაჯამებთ კითხვა-პასუხით. რა შეისწავლეს
მათ ამ გაკვეთილზე
8. საშინაო
დავალების მიცემა და შეფასება-2წთ
მოსწავლეებს ვაფასებ და ვაძლევ საშინაო დავალებას
|
შეფასება:
|
განმავითარებელი, კომენტარებით
|
|
|
განმავითარებელი, კომენტარებით
|
|
|
|
|
რესურსები:
|
ვაშლები, კამფეტები, ბუკი, სახელმძღვანელო, რვეული,
საწერ კალამი, ჩხირები, საანგარიშო. ფერადი ფანქრები. სავარჯიშო
ხე.
|
გეომეტრიული ფიგურები, დიდი და პატარა სახაზავები,
ფანქრები, ბუკი.
|
Saturday, November 1, 2014
samodelo gakvetili matematikashi klaskompleqtshi
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment