Saturday, November 1, 2014

samodelo integrirebuli gakvetili qartul enashi

გაკვეთილის თემა
I კლასი -ცრუ
IIIკლასი-საკრავები და მუსიკა
სწავლების საფეხური:
დაწყებითი I – III კლასი



გაკვეთილის ხანგრძლივობა
35 წთ.
45 წთ
ინტეგრირებული საგნები:
ქართული ენა და ლიტერატურა


ქართული ენა და ლიტერატურა -მუსიკა


მასწავლებლის სახელი და გვარი:
ზ. რევაზიშვილი
ზ. რევაზიშვილი    - გ. კიზირია


მოსწავლეთა რაოდენობა:
კლასი -4 მოსწავლე
IIIკლასი-4 მოსწავლე
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი:
ასეთი მოსწავლე არ არის
გაკვეთილის მიზანი:
 I კლასი-მოსწავლეებმა შეძლონ ტექსტის წაკითხვა და შინაარსის აღქმა, თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა, საგნის ან მოვლენის დამოუკიდებლად აღწერა.

III კლასი-მოსწავლე დაეუფლოს კითხვის ტექნიკას,მოძებნოს მითითებული მონაკვეთი ტექსტში,გაიგოს უცნობი სიტყვა კონტექსტის მიხედვით. დაეუფლოს წაკითხულის გააზრების ძირითღად სტრატეგიებს. მოძებნოს ტექსტში კონკრეტული ინფორმაცია.

ე. ს. გ. მისაღწევი შედეგები:
ქართ.I.1;  2;  3; 4;  8;  13;  14;

ქართ.III. 1; 4; 5; 6; 12; 13.
მუს.III. 14.
წინასწარი ცოდნა:
შინაური და გარეული ცხოველები
მუსიკალური საკრავების დასახელება
გაკვეთილის მსვლელობა:
1.საშინაო დავალების შემოწმება ,ტექსტის წაკითხვა-(ინდივიდუალური)-7წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს აკითხებს საშინაო დავალებად მიცემულ ტექსტს.
         A ფაზა
2.გამოწვევა კითხვა -პასუხით-3წთ

         B ფაზა
3. ტექსტის გაცნობა-3 წთ
მასწავლებელი აცნობს ტექსტს მოსწავლეებს


4.კითხვა-პასუხი-2წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს ტექსტის ირგვლივ
5.ბუკზე მუშაობა-ინდივიდუალური
-5წთ
მოსწავლეები მუშაობენ ბუკში მოცემულ სავარჯიშოზე. ქართული ანბანი აირჩიეთ სურათი

5. მხიარული შესვენება-2 წთ
         
       

             C ფაზა
6.საიდუმლო ყუთი-10წთ(ინდივიდუალური)
მასწავლებელი ყუთში ათავსებს შინაური და გარეული ცხოველების და მუსიკალური საკრავებისნ სურათებს, მოსწავლემ უნდა ამოიღოს ფურცელი და ისაუბროს ამ სურათის  შესახებ და ბავშვებმა უნდა გამოიცნონ.

7. გაკვეთილის შეჯამება-3 წთ
 კითხვების საშუალებით მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს და აკეთებს კომენტარებს


1.საშინაო დავალების შემოწმება აქტივობით „რა მასწავლა მეგობარმა-(ინდივიდუალური) -10წთ.
მოსწავლეები ერთმანეთს უმოწმებენ დავალებებს და აკეთებენ აღნიშვნებს. შემდეგ საუბრობენ შეცდომებზე

           A ფაზა
2. პროვოცირება კითხვა-პასუხით-(ინდივიდუალური)-5წთ
            B ფაზა
3. ჩუმი კითხვა-5წთ (ინდივიდუალური)
მოსწავლეები ეცნობიან სახელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტს და გაუგებარს მონიშნავენ ფანქრით.

5. მუსიკის მასწავლებლის საუბარი-5 წთ
მუსიკის მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის დამატებით ინფორმაციას მუსიკალური საკრავების შესახებ
6. ბუკზე მუშაობა.-5წთ (ინდივიდუალური)
მოსწავლეები ბუკის საშუალებით ეცნობიან ზოგიერთი მუსიკალურ  საკრავის  ჟღერადობას
7.სქემაზე მუშაობა-5წთ
მოსწავლეები მუშაობენ სქემაზე, სადაც უნდა დააჯგუფონ მუსიკალური საკრავები  სახეობების მიხედვით
         



           C ფაზა
8.სქემაზე მუშაობა-ვიცოდი გავიგე-5წთ (ინდივიდუალური)
მოსწავლეები ავსბენ სქემას რა იცოდნენ მუსიკალური საკრავების შესახებ ამ გაკვეთილამდე და რა გაიგეს
9. გაკვეთილის შეჯამება-3წთ
გაკვეთილს ვაჯამებთ კითხვა-პასუხით. რა შეისწავლეს მათ ამ გაკვეთილზე
8. საშინაო დავალების მიცემა და შეფასება-2წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს აფასებს და ავაძლევს საშინაო დავალებას (მოიძიონ ინფორმაცია რომელიმე ქართული ხალხური საკრავის შესახებ)

შეფასება
განმავითარებელი კომენტარებით, დაკვირვება, სიტყვიერი შექება,
განმავითარებელი კომენტარებით, დაკვირვება, სიტყვიერი შექება,
რესურსები
სახელმძღვანელო, რვეული, ბუკი, საწერ კალამი, შინაური ცხოველების პლაკატი. ყუთი, შინაური და გარეული ცხოველების და მუსიკალური საკრავების სურათები.
სახელმძღვანელო, რვეული, საწერკალამი, ბუკი, მუსიკალური საკრავების პლაკატი.

No comments:

Post a Comment