Monday, August 24, 2015

სილაბუსი

სილაბუსი მასწავლებლის სახელი და გვარი: ზაირა რევაზიშვილი საკონტაქტო ინფორმაცია: 591818273 სასწავლო საგნის სახელწოდება: ბუნებისმეტყველება სწავლების კლასი: II სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა: 1 წელი საათების რაოდენობა: II კლასი-3 საათი სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა: დაწყებით საფეხურზე ისწავლებე საგანი ბუნებისმეტყველება, რომელიც აერთიანებს ცოდნას გეოგრაფიის, ანატომიის,ბიოლოგიის, ფიზიკის, ქიმიის, და სამოქალაქო განათლების სფეროებს.საბუნებისმეტყველო დისციპლინები ხელს უწყობს მოსწავლის მიერბ სამყაროს ადეკვატურად აღქმის უნარის ჩამოყალიბებას, ხოლო სამოქალაქო განათლება უვითარებს მოსწავლეს გარემოსადმი პოზიტიურ დამოკიდებულებას და გარკვეულ პასუხისმგებლობის გრძნობას. სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში: ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სავალდებულო საგანი. სასწავლო საგნის მიზანი: საბუნებისმეტყველო დისციპლინების სწავლებისმიზანია აზიაროს მოსწავლე საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებს. განუვითაროს კვლევის უნარ-ჩვევები, რაც მას საშუალებას მისცემს შეიცნოს და გაითავისოს სამყარო. ჩაერთოს საზოგადოებრივ საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში. იგრძნოს პასუხისმგებლობა . ამოცანები: . გარემოზე დაკვირვება .ბუნებრივი მოვლენების ამოცნობა და მარტივი პროცესების აღწერა . მონაცემების შეგროვებადაკვირვების მარტივი ექსპერიმენტის საინფორმაციო წყაროების საშუალებით .გამოსაკვლევი საკითხის შესახებ კითხვების დასმა .ობიექტების კლასიფიკაცია მათი მახასიათებლების მიხედვით .რაოდენობრივ. მონაცემების აღრიცხვა მათი ორგანიზება და პრეზენტაცია. . გარემოზე ზრუნვა, უსაფრთხოების წესების დაცვა სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზო კომპონენტები: იმისათვის რომ მოსწავლემ შეძლოს წლის ბოლოს მისაღწევ შედეგზე გასვლა, მას უნდა ჰქონდეს შემდეგი ცოდნა: იცოდნენ შინაური და გარეული ცხოველები, ფრინველები, წელიწადის დროები, ფერები, სხეულის ნაწილები კურსის ორგანიზაცია: საკლასო მენეჯმენტის ხერხები: .ინდივიდუალური წყვილებში ჯგუფური მთელი კლასი მეცადინეობის ფორმები: ლექციური, პრაქტიკული, პრეზენტაცია, კომბინირებული. სწავლების მეთოდები: პრობლემური, ტრადიციული. სასწავლო კურსის შეფასება: შეფასების ტიპები: მიმდინარე-განმავითარებელი შემაჯამებელი-განმავითარებელი განმავითარებელი შეფასება წარმოადგენს კომენტარებს, რჩევებს, რეკომენდაციებს წერილობით ან ზეპირი სახით. აკადემიური შეფასების კომპონენტები: საკლასო დავალება, შემაჯამებელი დავალება შეფასების ფორმები:ზეპირი გამოკითხვა, წერითი სამუშაო, ტესტირება, პორტფოლიო, თვითშეფასება, ურთიერთშეფასება. რესურსები: მოსწავლის სახელმძღვანელო: გიორგი კვანტალიანი. ლელა მიქიაშვილი მასწავლებლის სახელმძღვანელო: გიორგი კვანტალიანი. ლელა მიქიაშვილი დამხმარა სახელმძღვანელო: თვალსაჩინოება:პლაკატები:შინაური და გარეული ცხოველები და ფრინველები. წელიწადის დროები, ქვეწარმავლები, მცენარეებიტრანსპორტი, საგზაო ნიშნები ტექნიკური საშუალებები: ბუკი ადამიანური რესურსები: მისაღწევი შედეგები: შეძლოს და გააცნობიეროს შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობა გარემოს აღქმაში. აღწეროს ორგანიზმები გარეგნული ნიშნების მიხედვით, სხეულებს მოვლენებს შორის მსგავსება და განსხვავებაარსებითი ნიშნების მიხედვით. ორიენტირება სკოლისტერიტორიაზე. დაახასიათოს დღე-ღამის მონაცვლეობასთან დაკავშირებული მოვლენები.პირადი ჰიგიენის და უსაფრთხოების ქცევის ელემენტარული წესები N თემა საათ. რაოდ დრო 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 სხეული და მისი ნაწილები გავუფრთხილდეთ სხეულს თუ გინდა რომ ჯანმრთელი იყო ჩვენ ვიზრდებით და ვიცვლებით ჯანსაღი ქცევები და დღის რეჟიმი ჩვენმ გვიყვარს ვარჯუიში ცოცხალი და არაცოცხალი ცხოველებიც იზრდებიან შინაური ცხოველები- ძუძუმწოვრები ტყის ბინადარი ეს ნაკვალევი რისია ფრინველები მხოხავი ცხოველები ტესტი მცენარეები და მათი ნაწილები რისთვის სჭირდება თესლი მცენარეს რას გვიამბობს მზესუმზირის თესლი ხეები სკოლის ეზოში ჩემი ხე ტყე შეუნახე შვილებსა სასრგებლო საკვები ხილი და ბოსტნეული მარცვლეული მცენარეები ოთახის მცენარე ტესტი ვიზეიმოთ ახალი წელი ამინდი და ადამიანი თვეები და სეზონი ამინდი და წელიწადის დროები სითბო და სიცივე როგორ ჩნდება წვიმა გავიფრთხილდეთ სასმელ წყალს ჩვენ გარშემო ჰაერია რისთვის გვჭირდება ჰაერი როგორ მოძრაობს ჰაერი დავაკვირდეთ მოძრაობას მოძრაობა რატომ მოძრაობენ საგნები ტესტი ჩემი სკოლა სკოლის გზაზე ჩვენი სკოლის მიმდებარე გარემო როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს გარემო ძველად და ახლად როგორ ხდება გარემოს დანაგვიანება ნაგავი ჩვენს ირგვლივ გარემოს დანაგვიანება უსაფრთხოება საყოფაცხოვრებო საგნებთან ჩვენ და წამლები როგორ დავიცვათ უსაფრთხოება საკვებთან ტესტი ვულკანები რას გვიმალავს მიწა სად ცხოვრობენ ადამიანები უსაფრთხო დასვენება ბუნებაში გავუფრთხილდეთ ბუნებას როგორ მოვიქცეთ? საქართველო- ჩემი სამშობლო 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

No comments:

Post a Comment